Calitatea Franke este dată nu doar de produsele premium pe care vi le punem la dispoziție, ci și de oamenii pasionați și dedicați, parte din echipa Franke România, ce vă consiliază în alegerea acelor electrocasnice indispensabile pentru bucătăria și căminul dvs.
Lia Ardelean este consilier de vânzări în showrooom-ul Franke România și pe www.frankemagazinoline.ro, persoana care vă întâmpină la intrarea în universul produselor Franke, vă acompaniază pe parcursul acestei experiențe și până la asigurarea soluțiilor de cea mai înaltă calitate, oferite în funcție de nevoile dvs. specifice.
O zi normală pentru dna Ardelean înseamnă să se asigure că toți clienții primesc ceea ce își doresc și că sunt multumiți, “chiar dacă acest lucru înseamnă mult efort din partea întregii echipe, de la consiliere de cea mai bună calitate, la comandarea produselor la fabricile noastre din Grup și la coordonarea logistică a comenzii, pentru ca aceasta să ajungă în timp util la client, atunci când are nevoie”, după cum punctează chiar ea.
Am stat de vorbă cu Lia Ardelean despre noutățile pe care clienții le găsesc în showroom-ul oficial Franke România în 2020, online, cât și despre motivele pentru care aceștia ar trebui să facă cel puțin o vizită la Master Showroom-ul Franke România în primăvara aceasta – și, bineînțeles, pe www.frankemagazinonline.ro!
De ce le recomandați utilizatorilor de produse Franke/clienților noi/persoanelor interesate de produsele din portofoliu să viziteze showroom-ul oficial?
Pentru ca la Master Showroom Franke vor găsi cea mai mare, cea mai nouă și cea mai diversificată gamă de produse Franke expusă special pentru ei, pe lângă consiliere de cea mai înaltă calitate.
Ce informații noi află aceștia din showroom?
În Master Showroom-ul nostru clienții pot afla informații detaliate despre cele mai noi produse intrate în gamă, pot vedea ultimele colecții apărute, respectiv sistemele Franke de 5 produse (chiuveta cu baterie, hotă, plită și cuptor) sau de 3 produse (hotă, plită și cuptor) în aceeași linie de culoare și design, cum sunt Mythos, Maris, Smart și Crystal, combinații de produse care exprimă rezultatul cercetărilor și inovațiilor Franke.
Pot vedea, de asemenea, ultimele inovații Franke, cum ar fi chiuveta Box Center, o chiuvetă foarte bine accesorizată, care reprezintă o soluție compactă și funcțională foarte apreciată de profesioniști și pasionații artei culinare.
Nu în ultimul rând, în showroom-ul nostru sunt expuse produsele premiate la târgurile internaționale de design de produs, cum sunt bateriile Crystal și Pescara, premiate la iF Design Awards, Franke primind de-a lungul timpului recunoaștere la nivel internațional, prin intermediul a numeroase premii pentru design, inovație și tehnologii dezvoltate.
Ce produse aveți expuse în showroom? Sunt aceleași cu cele din magazinul online Frankemagazinonline.ro?
Avem expuse o parte din produsele din Catalogul Gama K, gamă dedicată pentru Kitchen Studios (avem expuse peste 300 de produse), dar întotdeauna veți găsi aici cele mai noi produse intrate în gamă, într-un display special creat pentru sistemul Franke, astfel încât linia completă în aceeași gamă de culoare și design să fie vizibilă, cât și incorporate în linii de mobilier de bucătărie, special create pentru a demonstra versatilitatea produselor noastre pe diferite stiluri de design în amenajare: clasic, modern, rustic sau minimalist.
De asemenea, avem expuse blaturi Franke Solid Surface și chiuvete cu suprafața continuă, create din material compozit termoformabil cu calități incontestabile: rezistent, ușor de întreținut, antibacterian, oferind în același timp eleganța unei suprafețe neîntrerupte.
În magazinul nostru online www.frankemagazinonline.ro se găsește aproape întreaga gamă de produse din portofoliul nostru actual, din Catalogul Gama K.
Pot clienții să își personalizeze comenzile, ca urmare a unei vizite în showroom? Ce opțiuni de personalizare le oferiți – pe site, dar și în showroom?
Categoric, acesta este exact și ceea ce noi ne dorim, să oferim asistență specializată clienților noștri și consiliere de cea mai bună calitate, customizată pe nevoile fiecărui client, astfel încât acesta să facă cea mai bună alegere posibilă pentru el, în funcție de stilul său de viață.
Acest lucru se potrivește, de altfel, perfect și cu filozofia Grupului Franke – Make It Wonderful, care este promisiunea pe care Grupul Franke o face clienților săi – și anume, ca produsele Franke să îi ajute să își facă viața sau casa mai frumoasă, aducând fantezia unui cămin minunat la realitate.
Minunat este ceea ce așteaptă clienții și consumatorii noștri, indiferent dacă este pentru casele sau afacerile lor – și noi dorim să le oferim această experiență din momentul în care intră în showroom-ul nostru. Minunat transformă o zi obișnuită în ceva special, pentru că filozofia noastră de Grup este ca noi să avem produse care să îi facă pe oameni să zâmbească și să se simtă minunat.
Iar noi ne dorim ca prin inovație și servicii de calitate să aducem încredere, comoditate și confort în viața oamenilor.
Ce colecții noi le oferiți clientilor în 2020? Vor fi acestea expuse în showroom/sunt expuse deja? Dar în magazinul online Frankemagazinonline.ro?
Da, ceea ce avem în showroom se regăsește și în magazinul online – www.frankemagazinonline.ro.
Anul acesta avem Colecția Urban de chiuvete colorate din fragranit, care pot fi montate atât pe blat, cât și la nivelul blatului. Fragranitul este un material exclusiv, compus din 80% cuarț și 20% rășină acrilică, cu duritate și rezistență excepțională, dar surprinzător de neted și plăcut la atingere. Elementul de noutate la aceste chiuvete este dat de culorile noi, pe lângă cele 7 nuanțe clasice adăugându-se Vanilla, Storm și culorile supermetalice: Copper Grey, Copper Gold, Lunar Grey și Streling Silver, culori relaxante, capabile să insufle ambientului o atmosferă de bunăstare.
De asemenea, bateriile Vital sunt o experiență ce trebuie trăită, o baterie care incorporează cel mai mic filtru de apă din lume și care îți permite să obții apă sănătoasă și mai bună la gust, direct de la chiuvetă, fără a mai apela la alte soluții pentru filtrarea apei. Un exemplu clar de cum Franke își onorează promisiunea făcută clienților: comoditate și confort.
În showroom au acces clienții și la colegii din departamentul Tehnic/Service? Pot să discute direct cu aceștia despre eventuale solicitări?
Desigur, avem propriul nostru department de Service, chiar aici la sediul Franke România și ori de câte ori există întrebari legate de Service colegii noștri sunt aici pentru a da explicațiile necesare clienților.
Mai mult, penru a preîntâmpina acele nevoi de service primare, simple, precum înlocuirea unei piese ce se poate face direct de catre consumator, am lansat anul acesta un site dedicat –www.frankepiesedeschimb.ro, de unde clienții pot comanda direct piese de schimb și pot de asemenea accesa informații despre service, sfaturi de instalare și întreținere produse și chiar tutoriale video legate de aceste aspecte.
Clienții pot să și testeze produse în showroom?
Da, majoritatea produselor sunt funcționale și am făcut adesea lecții de gătit cu clienții atunci când am lansat tehnologii mai speciale, cum a fost DCT Dynamic Cooking Technology, o tehnologie ce permite distribuție mai uniformă a căldurii, gătind la putere redusă, cu economie de energie și cu programe care au peste 100 de rețete presetate automat. Oamenii sunt foarte interesați de acest gen de evenimente, mai ales că ele se realizează deseori sub forma unor evenimente tip cooking show.
Câți clienți vă calcă pragul showroom-ului, în medie, în fiecare lună?
În medie, sunt peste 100 de clienți pe lună într-o lună obișnuită, dar acest număr se poate dubla și chiar tripla în perioadele de vârf: Sărbători, campanii etc. Fiecare client este important pentru noi și încercăm să îi oferim o experiență memorabilă minunată.
Cum ați descrie o vizită în showroom-ul Franke în 3 cuvinte?
O experiență minunată, care să aducă clienților noștri încredere, comoditate și confort.
Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi, Franke România asigură suport și consultanță pentru toate solicitările privind detaliile tehnice ale produselor, detalii estetice, disponibilitate în stoc și pe comandă, termene de livrare.
Pentru situațiile în care intenționați să achiziționați mai multe produse și doriți consiliere în acest sens, vă recomandăm o vizită la showroom-ul nostru, din Bdul Biruinței 98, Pantelimon, Ilfov, unde reprezentantul Franke România, Lia Ardelean, vă poate prezenta pe larg gama de produse Franke și vă oferă consiliere în vederea alegerii produselor care vă reprezintă și pe care vi le doriți.
Cum puteți intra în contact cu Lia Ardelean, Consilier Vânzări Franke România:
Prin magazinul online www.frankemagazinonline.ro, telefonic, prin email, precum și pe toate celelalte canale de comunicare disponibile (call center, Facebook Messenger, WhatsApp), la numărul de telefon 0745 999 599.
Lasa un comentariu
You must be logged in to post a comment.